Minggu, 22 November 2015

Berpeluh berlebihan? Bukan deodoran ini Penyelesaian!

Berpeluh berlebihan? Bukan deodoran ini Penyelesaian!

Apabila anda memikirkan tempat-tempat berbau basah, adakah ketiak dan kaki kamu datang ke fikiran? Mereka perlu. Bahagian-bahagian badan adalah sumber peluh, bau dan rasa tidak selamat. Apa yang awak buat? Seperti kebanyakan orang, anda menarik keluar deodoran.

Iklan deodoran tout potensi mereka untuk membuat anda kering dan bau percuma. Hanya merebak aluminium zirkonium octachlorohydrex Gly, alkohol cyclopentasiloxane, Propylene glycol setengah dozen bahan kimia yang lebih unpronounceable pada badan anda untuk perlindungan dari peluh dan bau yang tidak diingini.

Tetapi ada cara yang lebih semula jadi untuk terus menjaga stinkies basah di bawah kawalan. Lebih semula jadi dan lebih selesa. Membeli dan memakai pakaian buluh. Pakaian yang diperbuat daripada viscose daripada buluh mempunyai ciri-ciri unik yang mengendalikan peluh yang dihasilkan oleh badan anda dan bau yang datang dengan ia. Dan, dengan cara yang bergaya.

Salah satu ciri yang hebat serat buluh adalah bahawa ia adalah agak eksklusif di bahawa serat individu mempunyai keratan rentas yang dipenuhi dengan mikro-lubang dan mikro-jurang. Ini memberikan KWS dari kain buluh potensi untuk menyerap kelembapan, 3-4 kali ganda daripada kapas atau rayon tradisional. Ciri-ciri yang sama yang memberi kain buluh kuantiti yang juga memberikan kebolehan wicking yang luar biasa.

Ini diterjemahkan kepada satu penyelesaian yang cemerlang yang akan menarik lembapan daripada kulit supaya ia boleh hilang. Kapasiti ini untuk menarik diri kelembapan adalah hasil daripada komposisi selular eksklusif gentian buluh. Atau adakah ia kerja-kerja Pixies hutan? Cara sama ada, buluh adalah benar-benar satu keajaiban fesyen.

Apabila ia datang untuk menangani kelembapan badan anda, anda mampu untuk mencapai antiperspirant dan menyumbat liang anda dengan bahan kimia atau pergi almari anda dan slip pada buluh. Dan jika anda mengalami berpeluh malam, kepingan buluh adalah sama seperti yang menarik dan kelihatan hebat dengan menyelaras selimut tebal.

Sudah tentu yang paling deodoran topeng bau dengan aroma eksotik yang mengatasi bau dengan bau mereka sendiri. Ia seperti melawan api dengan api, tetapi dalam perang menentang bau badan mereka berjuang dengan berbau busuk berbau busuk. Siapa yang menang?

Di samping itu, kain buluh mempunyai ciri-ciri penebat haba dan akan terus menjaga pemakainya lebih sejuk pada musim panas dan lebih panas pada musim sejuk.

Jadi yang lebih bergaya: sukan yang chemlab pada badan atau pakaian yang dihasilkan daripada buluh kuat tetapi Lamby lembut?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar